TEAMWORK
SCHOOL

Niepubliczne Liceum Ogólnokształcące Dwujęzyczne

Przebieg rekrutacji

Kalendarium

Rekrutacja na rok 2023/2024

Kontakt

Dla rodzica

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter!

    Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
    Przepraszamy, wiadomość nie mogła zostać wysłana. Popraw błędy i spróbuj ponownie.

    STREFA RODZI​CA

    Podstawowe informacje   

     INFORMACJE O LICEUM NA SKRÓTY
     ​Zapraszamy do Niepublicznego Liceum Ogólnokształcącego i Niepublicznej Szkoły Podstawowej
     ​Co nas wyróżnia?
    Co rodzice zyskują posyłając do nas dziecko?
    A co ponadto ?
     ​​Informacje dotyczące profili klas
     ​Teamwork School to ..
     ​Organizacja nauki
    Inspiracja fińską edukacją

    Zapraszamy do Niepublicznego Liceum Ogólnokształcącego i Niepublicznej Szkoły Podstawowej

    Zarówno liceum jak i szkoła podstawowa mają swoją siedzibę w Józefowie przy ul. Nadwiślańskiej 137 (szkoła znajduje się naprzeciwko OSP, Ochotniczej Straży Pożarnej). Budynek jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością fizyczną - jesteście mile widziani 🙂 W pobliżu kursuje miejska linia L50, z Warszawy można dojechać linią autobusową na docelowe przystanki: 702 i 213 w Józefowie. Równie dogodny dojazd z Pragi Południe, Wesołej i Rembertowa, a wkrótce z Wilanowa - przez most i jesteś u nas 🙂

    Co nas wyróżnia?

    Rok szkolny podzielony na III trymestry; pierwszy kończy się już w listopadzie, dzięki czemu mają Państwo dość wcześnie informację zwrotną dotyczącą postępów dziecka; intensywnie pracujemy już we wrześniu, kiedy wszyscy jesteśmy wypoczęci (zarówno uczniowie, jak i … nauczyciele) sprytnie omijając okolice Świąt Bożego Narodzenia, kiedy to w wielu szkołach panuje chaos związany z wystawianiem ocen, poprawą sprawdzianów itp. dobrze znane Państwu zamieszanie.

    Odniesienie do Systemu Edukacji Fińskiej, a w młodszych klasach szkoły podstawowej do edukacji Montessori, czyli:

    Co rodzice zyskują posyłając do nas dziecko?

    Pewność, że czas spędzony w szkole, to czas efektywnej (nie efektownej) nauki (nie dręczymy uczniów/uczennic apelami, czy akademiami "ku czci").
    Święty spokój, bo dziecko jest pod fachową opieką i rodzice nie muszą się martwić, czy syn / córka zostanie dobrze przygotowany / przygotowana do egzaminów (jesteśmy na bieżąco ze zmianami w edukacji, kontrolujemy sprawy i wprowadzamy zmiany w razie potrzeby. Mamy w kadrze egzaminatorów maturalnych i ósmoklasisty OKE w Warszawie).
    Dogodny dojazd (dziecko może samo dojeżdżać do szkoły, która położona jest prawie w centrum miasteczka nieopodal OSP, a  jednocześnie oddalona od głównej ulicy).
    Informację zwrotną o efektach/postępach w nauce dwa razy w roku (pierwsza już w listopadzie), a nie raz, jak to ma miejsce w większości szkół.
    Motywujący system oceniania (dziecko nie jest niepotrzebnie gnębione "wyrywaniem do tablicy"), odpytujemy i przeprowadzamy sprawdziany uzgadniając wcześniej dokładnie termin oraz tzw. NaCoBeZu (na co będę zwracać uwagę).
    Wymagania edukacyjne dostosowane do ukierunkowania / profilowania egzaminacyjnego oraz możliwości psychofizycznych dziecka (jedni uczniowie będą wymagać większej kontroli i "przykręcenia śrubki", podczas gdy inni / inne więcej "wolności" - wszystko zależy od stylu uczenia się i dojrzałości emocjonalnej dziecka).

    A co ponadto:

    • Jesteśmy na etapie rejestracji w programie Matury Międzynarodowej (IB - International Baccalaureate) - mamy odpowiednio przygotowaną, doświadczoną kadrę i spełniamy wszystkie pozostałe warunki. 
    • Pierwszy rok nauki (w przypadku liceum po gimnazjum) oraz pierwsze dwa lata (w przypadku liceum po szkole podstawowej) - to okres przygotowawczy, w trakcie którego uczniowie opanowują podstawę programową z wszystkich przedmiotów i mają dodatkowe zajęcia z j. angielskiego.
    • Stosujemy elementy oceniania kształtującego uznawanego za motywujące ucznia do zdobywania wiedzy, a nie ocen (nie chcemy szkoły, w której uczeń pyta się "co ma zrobić, aby dostać szóstkę", bo często tej szóstki jednak nie będzie). Uczeń ma jasno określone wymagania co do treści / umiejętności ocenianych na sprawdzianie pisemnym / ustnym. Otrzymuje informację zwrotną w czym jest dobry, a co wymaga poprawy, przećwiczenia, ponownej analizy. Jednocześnie oczekujemy od ucznia wzięcia odpowiedzialności za efekty w nauce.
    • Nauczanie języków obcych oparte na metodach komunikacyjnych (Communicative Language Teaching oraz Content and Language Integrated Learning).
    • Autorskie programy nauczania języka polskiego, fizyki, geografii, historii, WOS, Environmental Studies, biologii, języka rosyjskiego i angielskiego.
    • Zajęcia muzyczne we współpracy ze Szkołą Muzyczną Falenica Iriny Józefowicz (nauka gry na skrzypcach, pianinie, gitarze klasycznej, flecie poprzecznym).