TEAMWORK
SCHOOL

Przebieg rekrutacji do Szkoły Podstawowej:

UWAGA: wszystkie dokumenty prosimy przesyłać drogą mailową na adres sekretariat@teamworkschool.pl w tytule maila prosimy podać imię i nazwisko ucznia. Nasz numer stacjonarny to: 22 110 83 77

  • Przesłanie wypełnionej karty zgłoszenia dziecka
  • Przesłanie kopii świadectwa ukończenia klasy programowo niższej (koniecznie z klauzulą RODO "wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych")
  • Po zakwalifikowaniu, wpłata 200 zł opłaty rekrutacyjnej na konto szkoły, na rachunek: 97 1050 1025 1000 0097 0837 9822 ING Bank Śląski
  • Umówienie się na spotkanie z dyrektorem (kandydat/kandydatka + rodzic/rodzice)
  • Podpisanie umowy
  • Wpłata wpisowego (2500,- zł)
  • Czesne 1800 zł płatne przez okres 12 miesięcy do 3 każdego miesiąca "z góry"

UWAGA: nie przyjmujemy uczniów z oceną ze sprawowania poniżej dobrej oraz średnią na świadectwie poniżej 4,0

karta zgłoszenia dziecka

Prosimy pamiętać, aby wypełnioną i podpisaną 
kartę zgłoszenia dziecka przesłać na adres: 
sekretariat@teamworkschool.pl